Figuríny, prostředí, artefakty. Slevy.
Při komunikaci slev a výprodejů využívají prodejci často nejefektivnější kombinaci symbolů: červenou barvu, heslo SLEVA a číslovku oznamující procentuální snížení ceny. Na základě těchto principů funguje většina obchodů.
V záplavě účelných, avšak přece jenom stereotypů, mohou mít na zákazníka lepší dopad výlohy, které ke zmíněným třem bodům přidají špetku kreativity, čímž získá jejich výloha konkurenční komunikační výhodu a připoutá k sobě víc pozornosti zákazníků.
Jednoduchých, a přitom funkčních oznamovacích prostředků, se kterými mohou prodejci pracovat a nápaditě jimi doplňovat zmíněné tři symboly, je mnoho. My jsme si je rozdělili do několika kategorií. Pojďme si je představit na zahraničních výlohách. V prvním díle vás upozorníme na tři z nich, kategorii figuríny, prostředí a jednoduché předměty.
Figuríny
Při rozhodování o tom, zda do figuríny investovat či nikoliv, je dobré si uvědomit, že plastový model nemusí sloužit ve výloze jenom jako věšák, ale může mít též důležitou úlohu v otázce pozitivního vnímání značky, respektive v aktivitě zvyšování obliby značky nebo posilování její hodnoty. A to i v období slev. Jak s figurínou ve výloze pracovat, když má posloužit podpoře výprodeje?
Mnoho ukázek jak s figurínami a prodejními artefakty pracovat najdete na fotografiích níže.













Obrázky: pinterest.com