MANUÁLY PRO PRÁCI S VÝLOHOU A PRODEJNOU

Inspirujte se a sami změňte váš obchod k lepšímu. Pomocí našich přehledných návodů snadno vylepšíte image prodejny nebo značky. Pokud v základní nabídce nenajdete co hledáte, připravíme vám materiály na míru vašemu podnikání.

 Obchod začíná ve výloze

VAŠE PRODEJNA

Chcete vylepšit vaší prodejnu, ale nevíte jak na to? Tento manuál je zaměřený na potřeby nejběžnějších typů prodejen. Ať už provozujete obchod se sportovními potřebami, farmářskými potravinami, hračkami nebo módními doplňky, manuál vám pomůže vylepšit vzhled vašeho obchodu, vnímání značky a zvýšit vaše tržby.

V manuálu naleznete:

  • vnímání aktuální situace trhu a konkurenčního prostředí

  • základní pravidla aranžování zboží

  • specifika jednotlivých typů produktu a oboru

  • základní informace o cílové skupině + základní vhled do marketingového plánu prodejny

  • konkrétní doporučení pro venkovní část prodejny (tzv. store front), výlohu a interiér obchodu

  • co dalšího můžete svým zákazníkům nabídnout

  • konkrétní ukázky řešení

  • závěr a shrnutí celé problematiky

  • Cena: 499,-

Chcete vylepšit vaší prodejnu, ale nevíte jak na to? Tento manuál je zaměřený na potřeby nejběžnějších typů prodejen. Ať už provozujete obchod se sportovními potřebami, farmářskými potravinami, hračkami nebo módními doplňky, manuál vám pomůže vylepšit vzhled vašeho obchodu, vnímání značky a zvýšit vaše tržby.

V manuálu naleznete:

  • vnímání aktuální situace trhu a konkurenčního prostředí

  • základní pravidla aranžování zboží

  • specifika jednotlivých typů produktu a oboru

  • základní informace o cílové skupině + základní vhled do marketingového plánu prodejny

  • konkrétní doporučení pro venkovní část prodejny (tzv. store front), výlohu a interiér obchodu

  • co dalšího můžete svým zákazníkům nabídnout

  • konkrétní ukázky řešení

  • závěr a shrnutí celé problematiky

  • Cena: 499,-

LEVNÁ EFEKTIVNÍ ŘEŠENÍ PRO VAŠI VÝLOHU

Máte výlohu nebo dokonce několik a nechcete zbytečně investovat prostředky do jejich vybavení? Dáváte přednost chytrým a nápaditým řešením? Ukážeme vám, jak efektivně využít běžně dostupné materiály, dekorace a prostředky pro aranžování.

V manuálu naleznete:

  • srozumitelné základy práce s výlohou – skica, koncept a kompozice pro vaši běžnou potřebu

  • konkrétní tipy, jak vyřešit instalace ve vaší výloze:
    – popředí – jaké materiály použít na sklo vaší výlohy
    – strop a pozadí – jak a na co zavěsit různé typy dekorací a zboží
    – podlaha – tipy na dekorace a nábytkové vybavení za minimální náklady

  • tipy na DIY dekorace

  • konkrétní ukázky řešení

  • závěr shrnutí celé problematiky

  • Cena: 499,-

ZÁKLADY MARKETINGU A MARKETINGOVÝ PLÁN PRO VÁŠ OBCHOD

TIPY NA SEZÓNNÍ VÝLOHY A BARVY VE VÝLOZE A PRODEJNĚ

Pod "marketing" se dnes schová úplně všechno a publikací na toto téma jsou tisíce. Ale co z něj doopravdy potřebuji ve své prodejně a jak jej využít ve svůj prospěch? 

Správně používané marketingové a komunikační nástroje vás nemusí stát velké peníze a přesto díky nim získáte nové zákazníky. Manuál vám pomůže začít využívat všech možnosti vašeho obchodního roku, ujasnit si svoji cílovou skupinu, efektivně pracovat s plánovanými náklady, cíleně se zaměřit na práci se sezónami a dobré rozvržení aktivit v průběhu celého roku. V druhé části vás manuál krok za krokem provede přípravou marketingového plánu vaší prodejny, který vám pomůže ideálně nastavit vaše marketingové, prodejní a komunikační aktivity v průběhu celého roku. 

V manuálu naleznete:

  • marketingový mix vaší prodejny

  • komunikačního mixu vaší prodejny

  • základ strategického marketingu

  • cílové skupiny

  • základní komunikační modely

  • tipy na efektivní komunikační kanály pro malé obchodníky

  • základní aspekty marketingového plánu a jejich vysvětlení

  • šablonu marketingového plánu + konkrétní případy a vyplněnou šablonu marketingového plánu pro inspiraci

  • shrnutí celé problematiky a obecná doporučení

  • Cena: 599,-

Jak často je potřeba měnit výlohy a vzhled prodejny? Inspirujte se ukázkami, jak připravit jarní, letní, výprodejovou nebo vánoční výlohu. Krom ukázek vám doporučíme konkrétní dekorace a přidáme tipy pro jejich snadnější instalaci. Příklady jsou založeny na běžně dostupných dekoracích a vybavení, které vám dokáže ušetřit náklady.

V druhé části manuálu se věnujeme barvám. Barva je základním vizuálním vjemem, díky jejich zažitému vnímání můžete snadno vytvořit požadovanou atmosféru. Zajímá vás jak je kombinovat? Které barvy vám pomohou vytvořit hloubku prostoru, pomocí kterých snížíte výšku stropu nebo naopak zvětšíte daný prostor? Které barvy symbolizují jaké roční období, které vnímáme jako seriózní anebo naopak nepůsobí v daném odvětví důvěryhodně?

V manuálu najdete ukázky výloh a tipy na:

  • jarní výlohy

  • letní výlohy

  • zpátky do školy

  • podzim

  • Vánoce + zimní výloha

  • výprodeje

  • mini sezony – Valentýn, grilování

  • základní dělení barev a jejich psychologické významy

  • teplé a studené barvy

  • roční období a vnímání barev

  • odvětví podnikání a jejich nejčastější barevné kódy

  • možnosti kombinace barev a jejich efekty

  • Cena: 599,-

MÁTE ZÁJEM O VYBRANÝ MANUÁL?
PŘEJETE SI MANUÁL NA MÍRU SVÉMU PODNIKÁNÍ?
NAPIŠTE NÁM